Ne zaman ilan açsam aynısını yaşıyorum. Özellikle forum üzerinde PM harici bilgi vermiyorum. Telefon numaramı paylaşmıyorum. Gerekirse önce maile yönlendirilir. Mail imzasında da telefon var zaten. Alınacak en iyi önlem numarayı ulu orta yazmamak.
Birileri belliki üyelerin telefon numaralarını toplamış.
Merhabalar,
Gözlemlerimize kalırsa, dolandırıcılığın yoğun olduğu konular, bu teklif konularıdır.
R10 buna bir çözüm getirmesi gerektiğini düşünüyoruz, gerekirse kategori kapanabilir...
@Admin;
Haklısınız, zaten durumumuz içinden çıkılmaz bir hal almaya başlamışken bir de bu sorunlarla boğuşmak eklendi bizler geçici önlemler aldık ancak R10'da konu açan diğer arkadaşlarımızın yaşadıklarına bakılırsa kolay kolay vazgeçmeyip kullanıcıların tepesine biniyorlar.