Ne zaman ilan açsam aynısını yaşıyorum. Özellikle forum üzerinde PM harici bilgi vermiyorum. Telefon numaramı paylaşmıyorum. Gerekirse önce maile yönlendirilir. Mail imzasında da telefon var zaten. Alınacak en iyi önlem numarayı ulu orta yazmamak.

Birileri belliki üyelerin telefon numaralarını toplamış.