bence profiline kocaman bir yazı ve hizmet konuna kocaman bir teyit almadan işlem yapmayın mesajı yazman gerek.
hatta imzana + ismin altındaki açıklamaya bile yaz.
seni bir pass geçsin şu d0landırıcılar