İhtiyaç kavramı ikimiz için çok farklı o zaman.
Benim ihtiyacım olsaydı ilk önce karnımı doyururdum mesela... konu içeriğinde belirtmiş adam ihtiyacı olan diye neyse
Çocukcağız ufak bir ticaret çevirip ödev yazmak için pc almış olabilir. Sonunda parası kalmadığı için de aç kalıyor olabilir. Lisedeyken bizim de ekonomik durum pek yerinde değildi, son derslerde açlıktan sıranın üstüne başımızı koyup dersin bitmesini beklerdik. O derslerden de pek bir şey anlamazdık.