Uzun zamandır yedek parça ve bu parçaların çizim - üretimi ile ilgili çalışıyorum. Türkiye'de bir ekibim var fakat şirket yurt dışında. İsim Türkçe olduğu için her ne kadar işi iyi yapsakta çok yanaşılmıyor. Şirkette ortaklarda mevcut. Sıfırdan aynı ekip ile (ekip 5 kişi) avrupa da tekrar şirket kurup - bu sefer, yapılmaması gereken hataları yapmayıp (toy zamanlarımızdaki hatalar) daha güçlü bir isim ile piyasaya tekrar dönmek ne kadar doğru? Ne kadar makul olur ?