hocam şu şekil söyliyim. burda ucuza aldığım e pinlerin üstüne 15 20 lira kar atarak arkadaşlarıma sağa sola satıyorum.pubg oyununu oynamıyorum bile.
almak istediğim bilgisayarda 300 tl komiksiniz. 300 tllik pcye bile fazla diyorsanız. üstelik dilerseniz özelden e okul fotosu atayıkm. kayapınar fen lisesi son sınıf öğrencisiyim.
İhtiyaç kavramı ikimiz için çok farklı o zaman.
Benim ihtiyacım olsaydı ilk önce karnımı doyururdum mesela... konu içeriğinde belirtmiş adam ihtiyacı olan diye neyse