Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 yıl rahat oldu oradan çıkalı, 2-3 kere falan hatırladığım kadarıyla elektrik kesintisi denk geldi bana.
Yalan söyleyecek halim yok vallahi Başka insanlarda sorun yaşamış zamanında ;
Est. kardeşim yalan söylüyorsun demiyorum veya seni yargılamıyorum. Biz bahtlıyız o zaman