Merhaba arkadaşlar, Facebook çerezini nasıl dışa aktarabilirim ? cookie-editor önerdi bir arkadaş orada facebook anasayfasında dışa aktar yapıyor ama ingilizce bir yazı çıkıyor nereye atıyor dosyayı anlamadım bilen var mıdır acaba ?