Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne maili abi? silik bir tip misin? gel lan napıyorsan yap de. böyle pısırık durursan adam tepene biner. hayret bişey ya deli oluyorum senin gibilere. hemen buraya konu açıyorsun hiç mi içinden ekstrem bir sinir gelmiyor ya da tadına başlarım diye çıkışamıyorsun. bu hayatı kenardan izlemeye devam edin aferin böyle devam. azıcık tuttuğunuzu koparmayı öğrenin.

Bende biliyorum adamı bulmayı, yeri belli yurdu belli

Değişik bir adalet sistemimiz var adam bana bunu yaptı diye birşey yapmaz ben karşılık verince bana suçlusun derler; devlete de başlarım senin yapacağın işe diyemiyorsun

çok yaşadık bu olayları sizin dediğiniz gibi yapmakla sıkıntı büyüdükçe büyüyor