İlacı kullandığınız için yorum atmakta siz haksızsınız.
Eczacının da (Gerçekten salak vs. dedikten sonra, araması konusunda o haksız.)

Oluyor böyle şeyler. fazla takmamak lazım herkes çok gergin, fazla paronoyak oldu diye düşünüyorum.