ne maili abi? silik bir tip misin? gel lan napıyorsan yap de. böyle pısırık durursan adam tepene biner. hayret bişey ya deli oluyorum senin gibilere. hemen buraya konu açıyorsun hiç mi içinden ekstrem bir sinir gelmiyor ya da tadına başlarım diye çıkışamıyorsun. bu hayatı kenardan izlemeye devam edin aferin böyle devam. azıcık tuttuğunuzu koparmayı öğrenin.