Hocam bence hata %50 - %50
Bir özellik edinin hocam bir restorana giderseniz bir ürünü almayacak olsanız bile diyelim sadece Çorba içeceksiniz et kısmınada bakarım
Bir fikir edinmek için yani okumaktan zarar gelmez
Bence bir okusaydınız keşke ilacın ne işe yaradığını , yan etkilerini katkı maddelerini vs
Olayda eczacının suçu yok hocam sizin hatanız
Hiç şöyle bir diyalog düşünebiliyor musunuz?
Siz : abi bunu günde kaç kez kullancam
Eczacı: 2 kez ağrıyan bölgeye sürdürüp 2 dakika boyunca masaj yapın aa ayrıca lütfen sürdükten sonra pamuklu ürünler giymeyin rengi atar , ipek giyerseniz sorun olmaz

böyle bir diyalog olsa adama deli dersiniz demi

Adamın yaptığı harekette sorun yok sadece haklı iken haksız duruma düşmüş

Olayda adam haklı ama uslübü yanlış öyle tehditkar konusup bilgilerini alıp size atar yapamaz
Kibarca bunun görevi olmadığını anlatır.
Sizde anlarsınız olay kapanır bence

Biraz gereksiz uzamış