unchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftada 6.5 gün iş köleliğe ne kalmış işkurdan alıp ilk 6 ay maaş/sigorta yı devlet ödeyecek zaten personel bu sisteme muhtemelen fazla dayanamaz.
Not: Sitemim sana değil sisteme.Bende işverenim yazık insanlara.
8 saat güzel hocam sadece bir gün 12 saat çalışılıyor suan Türkiye de ki işlerin çalışma saatine göre on numara o konuda hakkını yiyemem tek eksi yanı servisi olmaması 8 saatin içerisinde 45 dakika yemek molası 30 dakika çay molası var eder 6 saat 45 dakika ben işe ihtiyacı olan kardeşlerime öneririm beğenmezse de geçici bir süre calisabilir sadece tavsiye olarak bıraktım