Haftada 6.5 gün iş köleliğe ne kalmış işkurdan alıp ilk 6 ay maaş/sigorta yı devlet ödeyecek zaten personel bu sisteme muhtemelen fazla dayanamaz.
Not: Sitemim sana değil sisteme.Bende işverenim yazık insanlara.