Gecenin şu saatinde,şehrin ışıklarından uzak,kafanı göge kaldırdığında,yıldızları tamamiyle göremiyorsak,vay halimize !
Ne olacak bu işin sonu,üstteki tanıma uygun yerde yaşayan üye dostlara imreniyorum
Edit : Dostlar benlik bir şey yok,başlığın tamamıın büyük harfle yazınca,otomatik küçültüp benim ı ile yazdığımı i ile yazmış

İçiniz fesat