Arkadaşlar merhabalar konuyu doğru yere açtığımdan emin değilim ancak diğer başlıklarla da çok bağdaştıramadığımdan buraya yazıyorum.
Evde HP ThinClient cihazına debian server kurdum sorunsuz çalışıyor 80 21 22 portlarını modemden açtım ancak 22 portuna erişemiyorum. Superonline fiber alt yapısında ZTE H267A modemi mevcut. 80 ve 21 açık görünüyor ama aynı şekilde 22 yi açmış olsamda erişemiyorum anlamadım gitti ne yapmam lazım.
Superonline modeme 22 numaralı portun açılmasına müdahale eden bi yazılım atmış olabilir mi ?
ayarlar şu şekilde :
https://prnt.sc/3FMPnWZDpITr