Çalışabilir, ama üst düzey sisteme hakim seviyede iş yaptırmazlar sadece yazılımın belli kısımlarında. Bayraktarın sistemlerini üretecek eleman var türkiye de yeterince yabancı personel kullanıldığını sanmıyorum, optik sistemler yabancı olduğu için belki onların araca entegresinde yabancı kullanılıyordur ama onda da eleman yetişmiştir artık, zaten bu ekipmanlar nato standartlarında üretildiği için entegresi kolay oluyor veri işleme yöntemleri belli.
Amerikan raytheon firması mesela abd doğumlu olmayan kimseyi çalıştırmaz en yetkin seviyede eleman da olsa.