Bana hiç normal gelmiyor bu yakıt olayı okadar diyorum arabamı yeni aldım borç harç İnan 1 TL masraf edecek param kalmadı hevesim kalıyor kursağımda ya
Filtreden önce az yakıyorsa illaki sorun vardır bakılması lazım Ankara'ya yolun düşerse ücretsiz baktirayim sorunu buluruz en azından ücret olarak da el emeği az olur örnek motorun yarısını açtırdım usta tanidikti 1000 TL işlem ücreti verdim hal hatır olsun diye hiç istemedi 5 6 binde malzeme tuttu motor 0 mesela 1 aracımızda yani nazım gecer yolun düşerse baktırırım bu tarafa