Antalya sanayisi iyi değil Ankara sanayisi güzel fakat Antalya uzak farkli sonuçları vardir orda nerdeyse her işin ehli 1 kişi oto elektrikçi bile 1 2 kişi zor bulduk büyük sanayide ki onlar da yapamadı en sonunda Ankara'da yaptırdık
Bana hiç normal gelmiyor bu yakıt olayı okadar diyorum arabamı yeni aldım borç harç İnan 1 TL masraf edecek param kalmadı hevesim kalıyor kursağımda ya