ylmzzaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazıları diye yazmışlar ama herkes aynı sorunu yaşamakta.
1 saatte açılacak diye tweet atıp 24 saat sonra açılan, açıldıktan sonra da (bazıları) silinmiş dediğini mi savunuyorsunuz?
Yani birazı silinince iyi firma mı oluyor? Kötü firma olması için komple silinmesi mi gerekiyordu?