d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonunda biri dile getirmis. beraber linc yiyecek biri bulduguma gore ben de bir ekleme yapayim
bir de ayni temayi mavi yapinca kurumsal, turuncu yapinca teknoloji diye satmalari yok mu... 10 tema koymus. hepsi birbirinin aynisi.
Teşekkür ederim ne düşünüyorsak onu söylemeyelim değil mi yoksa nasıl gelişeceğiz . Oysa ki sahnede görüneni değil, o görüntüyü meydana getiren zihni eleştirdiğimiz farkında olmadan -ya da farkında olarak ki bu daha üzücü- cevap veriyorlar. "10 tane demo yapıyorsunuz 1 tanesinde ferah bir görünüm sağlayın o zaman" diye işe yaramaz geçici çözümler üretmemizi bekliyorlar sanırım.