Selamlar.
Kullanıcılarımın büyük çoğunluğu mobilden siteye erişim sağlıyor.
Sitede Jannah teması bulunuyor ancak reklam geliri açısından çok zayıf durumda.
Reklam yerleşimi ve reklam boyutu denemesi yaptım, geriye tek bir seçenek kaldı o da mobil temayı değiştirmek.
Bu konuda 2 korkum var;
1. Sırlamadan düşmek.
2. AMP'nin etki etmemesi.

Daha önce böyle şeyleri deneyimlememiş kişilerden tecrübelerini aktarmasını bekliyorum.