uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade ve minimal tasarım yapmayanlar tasarımdan anlamıyor muymuş. Tasarım bu kadar dar kalıplara mı sıkışmış..
Öncelikle burada web site teması tasarımı konusunda öyle düşündüğümü baştan belirteyim. Tasarımın genel tanımını kurban etmeye gerek yok. Ve evet özgür şartlarda sadeliği ve ferahlığı öne çıkarmayan her arayüz tasarımcı için -tasarımdan anlamıyor değil- işini yeterince iyi yapamıyor şeklinde düşünüyorum.