tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım hikvision kullanıyor belki 5 yıl oldu bir sorun çıkmadı.
Bazı yerlerde hız düşük vs deniliyor o sebeple. Kafam karıştı