sizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.
Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.
1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,
2. Olarak Sürekli 2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.
Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.
Abi beni rahatsiz eden bir sey var. iOS safariden giriyorum, mesela su an mesaj atarken konu acarken falan bu editorde bir hata oluyor.
Return basip asagi inmeye calisinca bazen mesaji siliyor falan boyle degisik bir olayi var.
Cok nadiren oluyor da kontrol etme sansiniz var mi?