Güler misin ağlar mısın? Buna dur diyecek yok mu?

1+1, giriş katmış ama kottan dolayı cam yok, asgari ücret 4250; evin kirası 2800.
+ 3300 depozito istiyor. + 1000 faturalar için istiyormuş.
Kefil, çalışma hizmet dökümü, tahliye taahutnamesi, 1 yıllık kiranın senedi falan da istiyor.

Detay linkte
https://www.sahibinden.com/ilan/emlak