aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle teşekkürler hocam
genel olarak memnunmuusunuz, ne kadar süredir kullanıyorsunuz, video vs izlerden ses dışarıya çıkıyor mu birde nereden aldınız?
hocam ses dışarı veriyor mu bilmiyorum deneme yapmadım o şekilde yaklaşık 8 - 9 aydır kullanıyorum toplu taşımada 40 45 dk akşam da aynı şekilde dönüş olarak 2 hafta civarı şarjı gidiyor ben incehesap dan almıştım silikonlu olduğu için dış sesi kesiyor o yönden memnunum sesi de güzel mikrafon olarak birşey diyemem kullanmadım çok imzamdaki kanalda videosunu çekmiştim