Arkadaşlar merhaba.Ekran fotoğrafında görüldüğü üzere telefonumda bir sürü uygulama ve fotoğraflar var ancak sistem sadece 2gb hafıza kullanmış olarak gösteriyor bunun sebebi nedir acaba? İcloudda yedek yok.