sosyalizmi de gördük, büyük büyükbabamın 2-3 tane koyunu olduğu için başa geçen komünistler adamı sibiryaya gulaga göndermişlerdi, orada da öldü, haber alınamadı. Ve açlığın ne demek olduğunu komünist sistemde yaşayanlardan sor. Şu anda açlık mı var? Kapitalistlerin ürettiği 3 liralık hazır noodle gibi yaratıcı ürünler ile karınlarını doyurabiliyorlar insanlar, ekmek almak için sırada beklemiyorlar.
Komünizmi kübadan miamiye kıçı kırık teknede kaçan kübalılardan sor
Günde 10-12 saat çalışıp ucuz ekmek kuyruğunda bekleyenlerin olduğu ülkede kaptalizm övüyorsun dikkat ediyorsan. Hergün dünyada açlıktan ölen insan sayısından, açlık, yoksulluk, emperyalist savaşlar vb sebeplerden göçmek zorunda kalan 2 milyar civarı insan var, ama sen hikaye anlatıyorsun. Amerikan emperyalizminin beslemesi olmak için sosyalizmden kaçan bir kaç yüzbin kişi varmış, kapitalizmden kaçamayan milyarlarca yoksul var, hergün onbinlerce mülteci ölüm yolculuğuna çıkıyor kapitalizm sayesinde. Şu forumda bile kendisine gelecek göremeyen binlerce üye var ama sen hala kapitalizm güzelle!