Benzer bir olay DGN de basima gelmisti. Ama o kesinti 6 saat surmustu. O zaman bile sinirden klavyeyi kemirdim. Boyle 30 kusur saatte beyin kanamasi gecirirdim heralde. Allah sabir versin sizlere. Bir dahada boyle dandik firmalardan uzak durun. Kayizer nedir, bilindik firmalardan alin basiniz agrimasin, en guzeli Turk firmalarindan uzak durun hic basiniz agrimasin.

Edit:

Maddi zarari olanlar, savciliga gitsinler. Bundan birsey cikmaz demeyin kesinlikle zararinizi aliyor mahkeme firmadan. Yillik ortalamada gunluk kazancinizi hesapliyorlar, kapali kaldigi her saniyenin parasini firmadan tahsil edebilirsiniz. Veri kaybi olanlar maddi manevi tazminat aliyorlar. Tum avukat ve mahkeme ucretleride firmaya kaliyor. Bunu yapin ki 2 tane DC alan hosting firmasiyim diye ortaya cikmasin. Hintliler bile bu isi Turk lerden daha iyi yapiyor.