karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünlerin çoğunu perakende satış fiyatı belirlenmiş şekilde dağıtıyor toptancilar. Toptancı fiyati belirleyince de perakendecilere haber veriyor, onlar da öyle satmaya başlıyor.
Anladım hocam. Örneğin, çiftçiler de daha stabil bir iş modeli istediği için sanırım sadece büyük firmalarla iş yapıyor, bu firmalar da fiyatı belirliyor. Fazla çiftçi olmadığı için de ortada rekabet yok sanırım.