hep böyle pozitif yaklaşırsanız olaya birgün bence siz kazanacaksınız.başınıza gelenler ve sizin olayları kabul etmeniz ve müşteriyi hep haklı bulma düsturunuz takdire şayan.birgün bence bu tavrınızın semeversini göreceksiniz.tebrikler ve başarılar
Merhaba, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Umalım ki o günü göreceğimiz vakit çok gecikmesin, çünkü artık içinden çıkılmaz bir hal almaya başladı.

Elbette her zaman umut var, her zaman sonuna dek gitmek görevimiz. Tek dileğim bir an önce bu uğursuzluğu atlatabilmek.