valla hocam bim de 5 litrelik yağ 1 tl artsa aynı zamanda şokda da a101de de migrosda da artıyor bildiğin taban fiyat uyguluyorlar her yerde fiyat aynı birbirleriyle iletişimdeler daha ucuza satayım rekabet olsundan çok hepimiz aynı fiyatı çekelim hepimiz kazanalım diye düşünüyolar gibi
Bu zihniyet sadece büyük firmalarda değil, araba/gayrimenkul işi yapan insanlarda da var. Yani düşünüyorum da, örneğin evimi satmak istesem, sahibindende benzer ev 500 bin tl ise, ben 490 bin TLye listelerim. Ancak bu zihniyet ise bu 500 bin tl koymuş, ben neden daha ucuza koyayım der. Kapitalizmi ve iş dünyasının temellerini r10da öğrenmeleri lazım bunların. 300 TLye biri x lisansı satıyorsa, hemen 250 TLden satmaya başlıyor. İşte kapitalizm budur, insanlığa hizmet etmek budur, dünyayı daha iyi hale getirmek budur.