valla hocam bim de 5 litrelik yağ 1 tl artsa aynı zamanda şokda da a101de de migrosda da artıyor bildiğin taban fiyat uyguluyorlar her yerde fiyat aynı birbirleriyle iletişimdeler daha ucuza satayım rekabet olsundan çok hepimiz aynı fiyatı çekelim hepimiz kazanalım diye düşünüyolar gibi