hep böyle pozitif yaklaşırsanız olaya birgün bence siz kazanacaksınız.başınıza gelenler ve sizin olayları kabul etmeniz ve müşteriyi hep haklı bulma düsturunuz takdire şayan.birgün bence bu tavrınızın semeversini göreceksiniz.tebrikler ve başarılar