SSD için verilir. Menteşe olayında kullanım konusunda sorun çıkarmıyor yaptırmayın.
Bu ekonomide tost makinesine bile para vermeye değer. Bu gidişle dolar 20-30tl seviyesine doğru çıkacak. Dolar çıkmazsa doları tutmak için vergi politikaları yürütülecek. Her şekilde elektronik cihaz fiyatları uçacak.
Ssd vardı zaten hocam bozuldu aldım 240.gb 500e geldi 120.çok sorun çıkarıyordu