Papur74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistemler yine gitti sanırım verim alamayacağız 1 haftaya yakın
SQL aktarımı gerçekleşiyor WHMCS'ye sanırım yedekleri var umarım kurtuluruz bir daha da böyle bir hataya düşmezler...