Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sepete gidince 1 dolar cıkıyor ama satın alan var mı ?
sepette 0 olucak..
ama ödeme ekranında uyarı kısmında 1 dolar düşecek ancak anında iade edicez diyor. 2 alan adı aldım ayrı cihazlardan sorunsuz para çekio gibi yapıo ama anında iade yaptıgından hesabında cıkıs bile görmuosun.