vCenter kullanmayıp sadece ESXI ve AutoVM kullanan firma hacklendi.
Public IP'de barınıp vCenter tarafında yazılımsal firewall ile dışarıya kapalı olan firma hacklendi.
vCenter ve ESXI sunucuları local ağda olmasına rağmen hacklenen firma da varmış.
Hepsinin ortak yönü AutoVM gibi gözüküyor fakat duyduğuma göre AutoVM kullanmayıp hacklenen firma da varmış. Bir çok soru işareti var maalesef.
isolar digiboy.ir tarafından mı kullanıldı ?