redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce herkesi kendim gibi saf temiz biliyordum baktım herkes içi dışı pislik bende herkesin içi dışı neyse ona göre ayar veriyorum kimisine iyi kimisine kötü buda o herkes dediği kişilerin zoruna gidiyorsa çok güzel ediyorum, bırak türk lirası gibi değer kaybedelim bazıları gibi değersiz teneke olmayalım da
Sonuna kadar sözlerinin arkasındayım kral bu kolpacino'lara geçit yok