Pendelton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hala elime pin ulaşmış değil 3 hafta sonra yeni pin istiyorum ama kalan hak kısmında hala 3 hakkınız kaldı diyor. Bunun azalması gerekmiyor mu? En azından haklarım bitse kimlikle onay yapabilirim diye düşünüyorum da. Hak kısmında azalan bir şey yok. Bir de yeni pin istemişken eski pin gelirse onu girebiliyor muyum? Yoksa aynı pin kodu tekrar gönderime mi çıkıyor acaba bilgisi olan var mı?
Pininiz geldi mi hocam?