Ya kardeşim bu işin en önemli noktası yedektir. Sen sistemini yedekleyemiyorsan kusura bakma da bu işi yapma. AutoVM açığı şu bu ne fark eder? Farklı bir ağ yolundan bir yedek mekanizması yapman gerekir en temelinde lakin o bile yok resmen. Ben de sizin alt yapınızda barınan firmadan hizmet alıyorum bu forumda onca insana yazılım hizmeti veriyorum ve her biri bu durumun getirdiği neticeden dolayı şikayetçi. Yazdığımız sistemler 5 dakikada yazılan sistemler değil. Ne zamanlar eritildi. Kim telafi edecek? Kim bunları bize tekrar döndürecek?