Aynısı başımıza geldi, o çileden ancak ev alarak kurtulabildik. Kiranız düşük kaldıysa ev sahibi, ev sahibi ses etmezse akrabaları, onlar da ses etmez ise komşularınız rahatsız oluyor, "bu niye bedava oturuyor "diyorlar ve bütün evren sizin çıkmanız veya kirayı arttırmanız konusunda birleşiyor..