Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen bazen anlatılacak şey uzun ve karışık olabiliyor yazıda ifade edilemeyebiliyor. Bu tarz durumlarda ben de karşıdaki kişi telefonda konuşmayı kabul etmiyorsa iş yapmıyorum, ama bu sürekli olan bir şey değil tabii ki. Bu açıdan da düşünmek gerek
Katılıyorum