Merhaba,
Bazen arada böyle tipler çıkıyor sektörde uygun fiyata iş yaptığımdan müşteri kitlem sürekli mevcut fakat bazı tipler var x işe 450TL dediğimde "vaktim yok her şeyin yazılı olmasını istiyorum ne sorunuz varsa yazın yazılı cevap vereyim" dememe rağmen ne zaman müsaitsiniz konuşalım diyorlar hani soracağı şeyi yazsa zaten sorun 10 dk da çözülecek ama lafa tutmak ile iş yaptığını sanıyorlar herhalde günümüzde vakit kadar değerli bir şey yokken konuşma bağımlısı olan insanlar halen nasıl iş yapıyor anlamış değilim..
Sizde durumlar nasıl?