Selamlar, öncelikle dinim İslam ama birkaç gündür aklıma gelip duruyor. Allah'ın dediği gibi; Tüm canlılar bir gün ölecek ve huzur'da geri diriltilecek. Ama aklıma şu geliyor sürekli; "Ya öldükten sonra başka birisi olarak doğup yeni bir hayatı rastgele yaşayıp geri ölürsek ve bu döngü bu şekilde ilerlerse " nasıl olurdu ? Yani bu bir merak ve düşünce. Böyle bir şeyin olacağı kesin değil ama saçma saçma sorular geliyor aklıma işte Çok fazla çalışmak kafayı yoruyor sanırım