Emek verdiğim r10 hesabımı bir anlık sinirle yetkili arkadaşların silmesini istemiştim, bir sürü ticaretim, arkadaşlarım felan vardı. Hesabım misafir moduna alınmış, r10’a mail attım ama açamıyacaklarını söylediler.. açılma şansı yok mu önceden bir kaç arkadaşın açıldı @Admin; :/