TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa 24 saatten fazladır offline kaldı mağazam. Sunucu ayağa kalksın da kaçayım başka firmalara. Esxii autopwn yemiş arkadaşlar bariz belli makinaları yeniden kurup varsa yedekleri çakacaklar. Soğuk su isteyen?
Allah'tan ben 4 saatlik düzenli yedek alıyordum çok fazla kaybım yok ama yedeği olmayanların işi zor