Arkadaşlar sizce en iyisi hangisidir?
Yastık altı biriktirmek mi?
Banka hesabı açmak mı?
banka ev durmasın yangın çıksa erir çalınır vs... bankada gram altın oalrak koy. bankanın avantajı güvenilir olamsının yanında birde şu: altın yükselirken türk lirası hesabına aktarırsın bozdurup,altın düşüncede tekrar altın olarak yatırırsın. böylece altının miktarı artar yüksek paraya ucuzdan aldığın için. her sene 2 kere altım satım fırsatı doğuyor böyle. diyelim 200 gram altının var bu yöntemi kullanırsan her sene en az 30-50 grama altının sadece bu işlemle artar.
mesela örnek vereyim ama matematiğim iyi değil sen hesapla: pandemide 1.050 liraya çıktı altın. alış fiyatı tam 1.000 liraydı 2000 gram altını 200.000 liradan bozdurup türk lşrası hesabına aktardın. altın 800 e kadar düştü kısa sürede. o türk lirasına aktardığın altın ile 800 liradan kaç gram altın almış oluyorsun hesapla. her sene 2 kere böyle veya buna yakın fırsat olsa kazancını düşün. evde altın durması sana zarar.