ekran kayması denilen şey hani sayfayı aşağı yukarı çekip indirdiğimiz sayfanın en kenarındaki çubuk mu oluyor.o sorun bende sürekli var R10 a girince. ama dert etmedim.sayfayı tekrar yenileyince düzeliyor. chrome kullanıyorum bu arada. yani r10 da sayfa aşarken kenar köşe çubuğu görünmüyor yok oluyor. bazen 30 saniye sonra kendiliğinden geliyor. bazen hiç gelmiyor sayfa yenileyince geliyor.

bu saniye rekoru bende en yüksek saniye rekoru bana gelmişti yazamazsınzı diye. @Bip; arkadaş halletti sağolsun